don't hate the player, hate the game

jag bryr mig inte om du tycker om mig eller inte. jag behöver inte rättfärdiga något jag gör eller säger. jag är den jag är. lär dig leva med det, eller så skit i det. du kan inte förändra mig, ingen kan. förutom jag.
jag har lärt mig att man inte kan lita på vad folk säger längre. det verkar som att ärlighet bara är ett skämt. och det är för jävligt, tycker jag.
familjen skänker dig de bästa stunderna, i alla tider. familjen är den som aldrig sviker, som alltid tänker på dig i onda tider, som bryr sig om att fira de stora dagarna med dig. glöm aldrig det. familjen är allt du har i slutändan. det enda du inte kan förlora eller bli av med, hur mycket du än försöker. ingen kan ta deras plats.


Kommentarer

Comment bitches!

Namn:
Jag kommer tillbax.

E-mail:

URL:

Min mening:

Trackback