söndag

sinnesjuk helg, for real.
festlig fredag, wasted kväll som vanligt. men det var party och minnesluckor och sånt!
lördag, vad fan var det? shit. haha. jag vet inte. mest flummig och sånt. cider, öl, vin, i måttlig mängd yes please.
söndag innebar en bakfull far, en smått sur mor, en MASSA kaffe (melove) och soft. men den har varit ganska mysig och soft.

sup och svälj, jag har haft en trevlig helg.

lördag

party like it's 1999.

torsdag

skins


så friggin' fucking jävla bäst.

torsdag

do you really wanna go home?

onsdag

nyc

                                                                                                                                            jatack.

måndag

coffee keeps me happy and trouble&thought-free.
i love coffee.

måndag

You tell me that you care
But when I need you
Baby, you're never there...

söndag

söndag1

söndag

eh, va?

fredag

haha, vilken surprise. oväntat och sånt.

fredag

aotch.

torsdag

+ jag är fattig och röksugen.
jag har en cigg som jag sparat, fredagsfirande ftw.

torsdag

klockan är halv tie (snart), och jag är kaffesugen.
var får jag allt ifrån?


måndag

fan, vad ska jag ta mig till?

söndag

hur kan man tappa lusten att andas?


söndag

En dag tilbage
lev mens du gør det
elsk' mens du tør det

torsdag

oväntat med extra lång sovmorgon imorgon. men inte ovälkommet!
Danska 14.15 - 15.35
made my day!

onsdag

huvudvärk resulterade i att jag stannade hemma från skolan.
gillar inte onsdagar direkt.
&jag har bara spelat tvspel hela dagen = jag mår bättre.
imorgon börjar jag fem i tolv.

tisdag

jäkla ont i hodet. tror jag ska dunka det i väggen.
eller sova.

tisdag

måndag2

tisdag

okej, det var juicy stuff. ingen nyhet. men ändå. väntat, yes.

jag orkar inte!!!!!!!!!!!!

tisdag

godis, tv&filosofi blev till att spela True Crime; Streets of LA med sis'. huhu!

tisdag

godis, tv&filosofi. chop me up.

tisdag

orkar inte göra engelskauppgiften. sen att jag fick reda på det idag, samma dag som den skulle vara inne, är ju en annan grej.

tisdag

fakkad dag. äcklig dag. äckligt äckligt äckligt. fakk daj.

tisdag

söndag1

måndag

jag är så förbannat jävla trött på det här (läs; mig själv).

måndag

I don't know why I got so attached..

måndag

And it hurts all the time when you don't return my calls
And you haven't got the time to remember how it was

måndag

cravar efter; allt.

måndag

jag orkar inte. jag har inget att göra.
ska ligga i min säng och kolla på simpsons & sånt.


måndag

måndag1
jatack?

söndag

har du någonsin kännt dig ensam, i ett rum fullt med folk?


söndag

höstluft. fan vad jag älskar en nypa frisk och kall jävla höstluft!

söndag

"Bridget, that's not your coat"

söndag

what do I have to do to make you want me .. ?


söndag

söndag2

söndag

jag är sugen på kaffe latte
& att åka härifrån

söndag

när man är ful och sär
när man är ful och sär
när man är ful och sär
när man är ful och sär
när man är ful och sär
när man är ful och sär
när man är ful och sär

söndag

denna helgen har jag levt i min pyjamas
och drömt sjukt mysiga och konstiga drömmar som tar livet av mig
orkar inget annat

coffe&cigarettes.

måndag

We're crashing
Into the unknown
We're lost in this
But it feels like home



jag orkar inte, jag orkar bara inte.