fredag

Grattis lyis, om cirka 52 minuter blir du arton, hihi :)

wöööööööh, jag känner för att sova tills nästa helg


det känns som om mina nerver
och alla celler i mitt huvud + min hjärna
vrids om som en trase
men jag vet inte

jag är nog bara tröttis
i suppose

äh palla

don't you dare to touch me
taste your own medicine

ah fuck


i could use a hero right now


torsdag

i miss you

Do you wanna come over and kill some time?

wöwö, på lördag fyller liis år

shame on me
jag är röksugen
jag är festsugen
sug med mig

hö-hö

msn är en cphora och kan dö
msn gör manliga britta sur

imorgon; filmk. (gäsp) + tyska (prov tillbaks) + psy (gäsp) + natur 8/

ah, take me out
take me out
take me out


do you wanna come over and kill some time
do you wanna come over and kill some time
do you wanna come over and kill some time
do you wanna come over and kill some time
do you wanna come over and kill some time
do you wanna come over and kill some time


jag behöver dig

onsdag

bloggingtime.

Let's sit in St. Leonards in this alcoholic day we're doing the best with what we've got



sometimes i wish i'd never met you, men jag vet att man lär av sina misstag, så det är väl ok.

you guys suck.

gurgel.

jag slår sönder mina kvällar med såna här saker. sitta uppe. känna. skriva. önska. försöka förstå. men hur mycket jag än tittar ut genom fönstret och försöker. så går det inte. det går bara inte. kanske jag kan säga att jag inte förväntar mig att någon ska förstå, men det gör jag. så jävla hårt.


egentligen borde jag skämmas över mina val av lösenord, hö-hö. men det gör jag inte.

'cause you suck and i suck too.


With you I am cut from a pearl in your oyster
Head on my chest a silent smile, a private kind of happiness
You see giant proclamations are all very well
But our love is louder than words

bloc party

release me

jag är extremt rastlös nu
och livet tråkar ut mig för tillfället

And I know that you're busy too
I know that you care
You got your finger on the pulse
You got your eyes everywhere
And it hurts all the time when you don't return my calls
And you haven't got the time to remember how it was


och ja, jag citerar omänskligt många bloc party-låtar idag
men det får jag lov för ingen läser min blogg ändå, förutom jag, töhö.
dessutom är jag klok som tycker dom är något extra extra
och jag är så pedantiskt och prydligt fäst vid dom

och nu orkar inte jag mer
livet går i rader och jay leno tjatar
jag behöver inte sova
men det är bästa sättet att fördriva natten
studera stjärnor är inget för oss
inget vi hinner
allt går i vågor och jag skulle tro
att det som inte kommer tillbaka, som inget någonsin gör,
inte försvinner utan förvaras i en prydliga pappershög
i en prydlig låda
i ett rum fyllt med fjärilar
when you feel all alone



nu ska jag sova, och imorgon ska jag hata skolan och längta bort och vara nöjd att jag inte nöjer mig, och nästan tycka synd om de som gör det, för det är nästan synd om dem, bara det att de väljer själva att nöja sig, därför blir det alltid bara nästan, för de har en vilja att kunna ändra, en vilja att använda, men de gör det bara inte, de bara gör vad som förväntas


and I will always love even when your eyes are fading
and if they catch you, I will save you, I will get you out


lördag

jaha?

men jag antar att jag förtjänar det, hårt&mycket.


Staring at the sidewalk, there's a crack in which a flower grows
reminded me of somebody not hangin' around  here anymore
and everything is so pretty/pretty fucked up, obviously
when you call me from the other side to tell me everything is fine
and I will always love even when your eyes are fading
and if they catch you, I will save you, I will get you out