onsdag

bränner massa pengar nu eheh.
takida på lördag och jag vet inte vad jag ska ha på mig? sexigt.

onsdag

älskkkkkkar mina nya jeans.

tisdag

dunkar mitt huvud i väggen.

tisdag

typ dör på detta.

måndag

känner för att bara dricka tills jag stupar och inte bry mig om nåt och bara skratta åt allt

måndag

baby, that's just the way it is, baby

onsdag

snart fredag!!!!!!!!!!!

tisdag

there is a wall that runs right through me
i will never be joined

fredag

TDIR på hela denna dagen, ja.
kul ju.

fredag

yay?

torsdag

vi dundrar fram i 160 knyck nu, och jag tänker så fan heller sakta ner
vill du av får du hoppa av i farten, baby


måndag

jag är trött, rädd och ensam.
jag vill ha mitt körkort nu.
jag saknar mormor.

måndag

okej, seriöst. jag kommer knappt ihåg när jag var ute sist. när var det?
visst, jag är pank, men TA MED MIG UT.
snälla? puppy eyes.

lördag

att göra när körkortet är klart:

  • åka till kyrkogården
  • fika med farmor&farfar
  • köra till skolan, så ofta som möjligt
  • köra runt med lyis ;)
  • ha hög musik på och bara myyyyyysa



lördag

image12
jag vill att du ska veta, hur glad jag är över att du är min bästa vän. jag vet att du finns där om det är något jag behöver prata om eller när allt bara känns helt fel. det är så skönt att veta att du finns, och att du ställer upp när det gäller. vi har känt varandra i vad är det 2 år? det har gått så fort, och det känns som vi känt varandra mycket längre. fastän vi är rätt olika varandra, har olika förutsättningar och förflutna, så känns det på nåt sätt som att vi är ganska lika. hur det kommer sig vet jag inte. men jag vet att du är mina bästa vän, och att jag kan lita på dig till 100%. med risk för att låta cheesy, så vill jag att du ska veta att du betyder mycket för mig. <3

fredag

livet är fint. men all press och prestationshysteri knäcker oss. det är inte livet som suger. det är alla förväntningar.
vem är jag?
är jag den du vill att jag ska vara?
är jag den du tycker att jag ska vara?
vad tycker du om mig?
varför bryr man sig?
vi har inte tid med detta. vi borde ha tid med livet. men vi har fullt upp att göra vad folk förväntar oss att göra. vad de vill att vi ska göra. det ligger väl inte något vettigt alls i det?

fredag

jag känner för mycket. jag tänker för mycket. jag analyserar för mycket. jag vet för mycket. jag bryr mig för jävla mycket.


fredag

jag pratar och pratar, men jag hör aldrig att du säger att du lyssnar? att du verkligen sitter mitt emot och är närvarande? att vi för ett samtal. om sånt som jag inte är riktigt bra på. men vem är det? och jag är ju inte bra på något egentligen. jag kanske bara pratar en massa strunt egentligen. men borde inte du reagerat då?

fredag

just nu känns det som att någon flåsar en i nacken och skriker we're out of time, we're out of fucking time. jag kommer kollapsa vilken dag som helst. jag klarar inte detta. allting kommer take it's toll på mig. detta knäcker mig. all jävla stress och press. till sist kommer allting bara spricka och falla ner på mig, och då kommer jag må så jävla dåligt.

torsdag

jag kommer med all säkerhet bli tjock inom en snar framtid.
ångest.
måste börja träna igen.
ångest.

torsdag

känner mig som den ensamaste personen i världen.

torsdag

idag; brev från vägverket, mecenat och statistiska centralbyrån.
bekräftelse på uppkörning+ inbetalningskort, csn-kort och undersökning.

torsdag

maybe you were right, but maybe i was lonely

torsdag

idag är det torsdaaaaaaaaaaaaaaaaag!

onsdag

idag är det onsdag
imorgon är det torsdag
 och då är det bara en sak som gäller
- skins.

tisdag

skins

snart snart snart snart snart snart snart är det torsdag igen.

måndag

and you haven't got the time to remember how it was

måndag

jag är så ARG.

måndag

you don't fucking care.


måndag

livet är så JÄVLA orättvist.

söndag

tack och hej.

söndag

hoping for the best, but expecting the worst

söndag

BAJSTOLLE.

söndag

jag ska köpa Skins-dvdn.

söndag

- i'm having a few probs..

söndag

Savage Garden - Truly Madly Deeply ...

söndag

EEEEEEEEEEH?

lördag

the worst part is that i didn't even know
now there's a million reasons for you to go
but if you can find a reason to stay

i'll do whatever it takes
to turn this around
i know what's at stake
i know that i've let you down
and if you give me a chance
believe that i can change
i'll keep us together
whatever it takes

lördag

varför ska allt vara så komplicerat?

torsdag

just nu känner jag bara för att gråta.
men snart är det skins, och då kommer jag dö lite för det är så bra.

torsdag

skins 

<3 gånger hundra miljoner upphöjt till tjugo tusen.

torsdag

idag har varit en så äcklig dag. men körningen gick iallafall bra.
snart! alldeles för snart..

torsdag

take me out tonight, where there's music and there's people and they're young and alive

onsdag

haha herregud, this is so effing retarded.

tisdag

i used to know, i used to care
but it's not like things are the same around here

tisdag

längtar till nyår, kommer (förhoppningsvis) bli kul, jättefestligt och en ordentlig fylla ovanpå allt.
orkar inte riktigt allt nu, skola och "döda helger" när man inte gör nåt. så himla mycket dötid. fast det kommer väl alltid existera, men det finns inte så mkt att se fram emot, typ jul&nyår, takida, utgångar fast dom blir mest planerade en vecka innan, och om man planerar i veckor innan blir det alltid besvikelse och resultat som betyder ingen utgång.
men..
..snart studenten!!
fasen vad man kommer va glad då. ojojoj. längtar. men först ska man igenom projektarbetet :s
MEN, på torsdag ska vi prova ut studentmössor, shit pommes, oh my gahd.


det är nära.

tisdag

let's get lost tonight, i can be your fat kate moss tonight.


tisdag

yeah well, fuck you.

måndag

fucking dålig start på fittveckan.

måndag

hatar mig, jag är så jävla lat och äcklig.