torsdag

kollapsar i min säng nu. mår skit. igen. jag som aldrig blir sjuk?

torsdag

...jag står där och tänker på dig
tills det känns som om det börjar växa rost i mitt hjärta
det slår långsammare
och till slut måste jag fortsätta gå
jag måste släppa taget om dig
fastän jag inte vill
men jag måste...

torsdag

hehehe. jag, mitt patetiska själv har gått och skrivit en novell.
läs den
här.


torsdag

"You're the one I want to wake up with and go to bed with and do everything in between with. I get a choice. I get to choose. I choose you."

onsdag

kan fortfarande knappt andas? chestpains, hjärtinfarkt någon? skulle kunna döda för att sitta och sippa på hostmedecin/turkiskpeppar-shot just nu :) får nöja med mitt bluefruits-te, som är åh så gott!


onsdag

coookies! vilka konstiga matvanor man får när man är sjuk..

onsdag

illa däran, idag med. måste dessvärre dra mig till skolan imorgon? iallafall för att göra ett prov, det är allt jag pallar så dom ska inte förvänta sig nåt mer. hoppas middagen är klar snart.. oboy, chilinötter och en apelsin klarar man sig inte länge på.

tisdag

maybe it's just wasted,
but love always hopes . . .

tisdag

and then i go and spoil it all by saying something stupid like i love you

tisdag

kul att jag inte kan andas

måndag

everything's fucked up and it's my fault

måndag

one of my biggest fears

söndag

i could have loved, loved, loved you
don't we all just want to be loved?

söndag

take me anywhere
with you

söndag

på onsdag trillar pengarna in på kontot.
troligtvis. förhoppningsvis.
dom är efterlängtade som fan.

söndag

you're just like a pill, instead of making me better, you keep making me ill.

söndag

kanske är det för att jag slutat bry mig?
för att jag slutat försöka vinna din uppmärksamhet, för jag
är trött på att behöva göra det.
jag antar att du tar vår vänskap för givet,
att du vet att jag finns här om du behöver mig.
och det gör jag , verkligen, men ibland känns det bara som att du inte bryr dig.
och det är hårt.
jag önskar jag också kunde ta vår vänskap för givet,
men jag har svårt för det.
jag vet att du finns där för mig, men ibland känns det bara inte som det.
jag tror det är därför.
men jag vill inte att det ska behöva vara såhär.. konstigt.

söndag

you took my hand, you showed me how
you promised me you'd be around
i took your words and i believed
in everything you said to me
you said forever
and ever
i wish i could touch you again
i wish i could still call you my friend
i'd give anything

i'll keep you locked in my head
until we meet again
and i won't forget you my friend
that last kiss i'll cherish
until we meet again
and time makes it harder
i wish i could remember
but i keep your memory
you visit me in my sleep

my darling i miss you

lördag

"What came first, the music or the misery?"


lördag

fan vad jag älskar High Fidelity.
både boken och filmen, men mest boken. tror jag.
fucking love it, anyhow. both of them.
my life in a box.

fredag

i just called to say, i love you.

torsdag

jag saknar att sakna dig, för du är så gott som borta.

torsdag

jag är trött på att du inte bryr dig.
jag är trött på att du aldrig hör av dig.
jag är trött på att du bara skiter i mina sms och när jag ringer.
jag orkar inte att du inte sagt ett ord till mig sen nyår,
och att du då sa att vi måste ses oftare? ja my ass.
kan du inte bara säga vad det är du vill,
hur det ligger till, och vad du tycker om mig och det vi har?
istället för att bara skita i mig, det gör bara allt värre.
you'll be sorry.

torsdag

ok, ska ta tag i det, pallar icke ha det såhär mer..

torsdag

feist - i feel it all

Did we fight or did we talk?
Oh I'll be the one who'll break my heart
I'll be the one to hold the gun

onsdag

And oh say you'll miss me
One last time
And I'll be strong

onsdag

haha så mkt skolarbete att göra
just nu, pallar icke! trött i huvet.
seriöst går snart in i väggen.
need a breeeejk. även om jag tagit många
på sistone? haha på den. orkar inte bry mig om nåt.
trodde jag fått en heartattack inatt? sån stressrelaterad
ångestattack, swear. pallar icke mitt liv.

onsdag

jag saknar allt som är annorlunda än att vara ensam.
jag saknar sällskap, vänskap, kärlek och allmännt häng.
jag saknar människor, exvänner, vänner och mysiga kvällar.
jag saknar att veta att imorgon kommer bli roligare idag.
jag saknar att se fram emot något.
jag saknar att sakna dig, för du är så gott som borta?
jag saknar att vara naiv, liten och blond utan utväxt.
jag saknar mitt jävla liv.
vad fan har hänt?
alla bara lämnar mig. är jag verkligen så jävla tradig och dum?

onsdag

jag kommer springa in i väggen och bara ramla itu

tisdag

känns som vi glider ifrån varandra, mer och mer?
kanske bara jag som känner så men. vet inte
vad jag ska göra. kanske bara inbillning eller nåt.
vill inte säga nåt.. känns som det kommer pajja?
jag vet inte. kommer bara bli så krystat då känns det
som. kanske bara ska vänta ut det..
pallar inte förlora dig också.

tisdag

jag orkar inte ens hata dig.

tisdag

är ledig imorgon. känner
för att baka en kladdkaka efter maten
sen avnjuta med en kall&god cider..
ska man?

tisdag

varit en helt ok skoldag idag!
orkar inte klaga mer, fått lite
ork nånstans ifrån, vet ej var?
men skolan är fortfarande onödig,
won't say anything else. men i
will survive, förhoppningsvis!

tisdag

lönt att alla ska wajna om sina krämpor hela jävla tiden?
får en brytning snart. i don't care!

söndag

you say you love me
you say you care
but when i need you
you're never there

söndag

it's easy to swim, harder to fly

söndag

what more can i say

lördag

i miss u
miss what we had

fredag

fan. orkar inte. allt är så jobbigt.
over and over again.
here's my bright idea, i'll just disappear.

fredag

helt knäckt? lagom iaf. pallar inte.
kanske inte var bra att stanna hemma fr skolan idag,
hade nog behövt komma ut lite och träffa folk. hade
nog inte varit så fucked i huvet då :/ menmen, kändes
totalt onödigt, och jag orkade serri inte. skolan är så onödig..
nåväl, nu är det som det är.
känns som kvällen bara kommer bli värre?
dränker sorgerna.
miss u

fredag

orka folk som myttar,
som säger en sak och gör en annan,
pallar INTE.
kan folk inte vara ärliga? vadFAN är problemet här?

fredag

you just haven't got the time for us?
this isn't something you want.
you just wanna have fun, and i really don't blame you,
but it was you that stated this as something more.
you're just an ass to let me down like this.
you haven't even gotten what you wanted?
that really is for the better. !


torsdag

you're just like a pill
instead of making me better, you keep making me ill

tisdag

jag vill hata dig, men jag kan inte..
you keep messing with my feelings&my head.


måndag

There's another world inside of me
That you may never see
There's secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Maybe I'm just blind...

måndag

i'm hitting the wall

söndag

sing yourself to sleep

torsdag

as if a good thing can make up for all the pain..

you never were, and never will be, mine.

torsdag

what have i got to do to make you want me
what have i got to do to make you care..

torsdag

egentligen
borde jag nog va
oerhört frustrerad
men jag anser att jag
har en vana
av att våndas

egentligen
bryr jag mig inte
men jag bryr mig
ändå

egentligen
tycker jag inte om
dig
men det känns
som att jag måste
för att vinna

tisdag

det här är bara för dåligt. verkligen.
jag orkar inte mer, får ett nervöst sammanbrott snart.
&thanks for nothing.
it's all just S H I T.


tisdag

can't get you out of my head

måndag

alla ljuger, alla sårar. nån gång. men livet går vidare. with, or without you.

måndag

i don't know what to say, you don't care anyway.

måndag

I'm looking for a lover not a friend
Somebody who can be there when I need someone to talk to
I'm looking for someone who won't pretend
Somebody not afraid to say the way they feel about you

And I'm looking for someone who understands how I feel,
Someone who can keep me real and who knows the way
The way I like to have it my way
And I'm looking for someone who takes me there,
Wants to share, shows he cares
Thinking your the one that I've been waiting for

I'm looking for someone to share my pain
Someone who I can run to, who would stay with me when it rains
Someone who I can cry with through the night
Someone who I can trust who's hardest right
And I'm looking for someone

Could you be the one I need?

söndag

letting go.
jag orkar inte längre försöka. jag orkar inte bli upprörd över småsaker. jag orkar inte bry mig. det här är mitt jävla race, och jag ger fan i om jag kör det själv eller inte. jag vet vad jag vill, och ingen ska komma i vägen för det. om det kräver uppoffringar, vilket inte ska behövas, egentligen, så fine, so be it. jag orkar inte dalta, daltas med, låtsas vara intresserad, försöka vara social och inte få gensvar, bry mig och inte få nåt tillbaks eller dylikt. take it or leave it, life's not here to stay and it's certainly not waiting for you.

onsdag

are you sure you want a piece of me?