måndag

jag måste ge mig själv en ärlig chans. eller måste jag? måste jag verkligen det? jag är inte riktigt säker. känner mig instängd i mig själv. ensam. och liksom. mm.
orkar inte vara neurotisk nu. efter ½liter kaffe. jag bara gillar läget. faktiskt.
det gjorde jag igårkväll med. eller, hela dagen egentligen.
jag kan faktiskt tänka mig att vänja mig vid det! att nöja mig.
japp.
vi mot världen.

söndag

helgen började som svagt neurotisk.
men det visade sig att den skulle bli viktig.
jag är nöjd.

söndag

imorgon: panikplugga kommunikation, köpa den gröna tröjan.
nu börjar mitt duktiga liv?i don't know, i dont know, no.

söndag

takida - curly sue
i'll love you until the day i die

söndag

like you fucking care.

lördag

är så röksugen att jag går sönder. ett glas vin hade varit gott, tack?


lördag

i'm losing it. my mind.

torsdag

förstår inte varför alla väntar in saker. alla vill ha något "mer".
man tycker om en person, men vill inte vara tillsammans, för man är inte kär.
men ändå har man inget bättre att hämta nån annanstans? man kommer bara sitta och vänta på att ens liv ska börja. på att man träffar "den rätta", men hur kan man vara så säker på att man kommer göra det?
är det inte bättre att göra nåt bättre av väntetiden? tills det man väntat på kommer?
varför bryr man sig om om man krossar någons hjärta när det gynnar en sjäv?
jag vet jag låter som den mest egotrippade jäveln på planeten, men må så vara, jag lever iallafall bara en gång.

tisdag

jag tycker att jag ska gå och dra nåt gammalt över mig.
är så extremt jävla nedgången. och trött.
fast ändå inte. jag bara väntar på att allt ska börja.

måndag

allt är så extremt jävla jobbigt just nu.
och jag vill vara kinkig och tycka synd om mig själv, sådetså.


måndag

jag åt ett helt choklad idag. vilket inte gjorde nånting bättre.
och det visste jag nästan innan. men ändå, jag behövde dämpa allt.
jag är röksugen, bland annat.
fan.


söndag

en uppfriskande promenad resulterade i att jag insåg hur mycket jag hatar mig själv.

söndag

orkar inte vara snäll&trevlig mot folk som inte visar uppskattning för att man är det längre.
egentligen är det bara mig själv som jag måste stå ut med hela livet, inte nån annan.

lördag

vill inte vara ensammmm. vill göra nåt. varför gör jag aldrig nåt?

lördag

och jag har inte rökt på en vecka.

lördag

hatar lugna, fina låtar. dom får mig att tänka för mkt, och känna mig ensam. men jag känner mig ensam rätt ofta, även om jag är med många människor kan jag känna mig ensam. även om jag är ute kan jag känna mig som ensamast i världen. hatar det, men kan inte hjälpa det.
jag känner mig tråkig också, rätt ofta. känns som om folk pikar en ibland, fast dom kanske inte gör det egentligen. men om jag känner igen mig så tar jag det som en pik. och känner mig därefter. ibland bryr jag mig inte om det, för det är ju ingen som säger det direkt till mig. men det känns som om dom hintar.
och det är där jag känner mig kluven. jag berättar allt för folk. kanske berättar för mkt. men det är ingen som använder det mot mig. och det är skönt att kunna berätta saker, och inte ha hemligheter. för just nu har jag inga hemligheter. har efter en mkt lång tid berättat om min allra mörkaste hemlighet för den jag litar på mest av alla, och det resulterade i att det kommer lösa sig. att allt kommer bli jättebra och jag inte behöver oroa mig längre.
och jag mådde så jävla bra. det var så skönt att kunna berätta allt. och jag tror det hjälpte mig. jag har alltid kunnat berätta om bisarra saker som hänt mig. men känslor har jag alltid haft svårt att tala om. tills nu. och det är så skönt att faktiskt kunna veta att man kan berätta allt och kunna lita på sin vänner.
egentligen har jag nog ingen orsak att känna mig vemodig just nu. men jag gör det ändå. varför?
för att jag tänker för mkt. överanalyserar saker, händelser och det folk säger. när jag gör det tror jag alltid det värsta och tror att folk stör sig på mig eller dylikt. och det får mig att må bajs. fastän att jag har all anledning att må bra. och jag vet att dom som jag tror stör sig på mig inte gör det egentligen. men jag kan inte låta bliii. och det är så jobbigt.
det är bara för att jag inte har nåt att uppehålla mig med. ingen hobby längre, och inte mkt att göra eftersom jag bor in the middle of nowhere.

jag vill bara skriva av mig, för jag tror inte nån vill lyssna på this shit anyhow.

torsdag

idag är det torsdag. imorgon är det fredag. det betyder helg, och bara fem skoldagar kvar.
nio dagar tills det bär av till lalandia. sjukt? ja. skönt? ja!

onsdag

B A J S.

onsdag

avlider.nu

onsdag

känner för att skippa lektionen imorgon? jag menar lönt.
ska dock ändå in till stan, och få dom där blodproverna ellervaddetär överstökade.
jaja, får se vad man gör. frånvaro är ajaj? ok call me a bad girl then.

onsdag

hjälp? typ? har precis skrivit världens sämsta etikuppgift. men jag fattar inte vad jag wajnat om de senaste dagarna, den var inte hälften så jobbig som jag förväntat mig.. ops!

onsdag

hur STÖRD får man bli?

tisdag

äkta vänskap och genuina människor är det bästa som finns!

tisdag

har inte mått så här bra på.. länge? sinnessjukt. sinnessjukt bra!

tisdag; en reminder till mig själv

imorgon ska jag; pluggapluggapluggaplugga. ska göra den där etikuppgiften?
försöka få den inlämnad i tid, sen måste jag göra svenska-tal-analysen som skulle varit inlämnad innan lovet...
känner mig tvungen att bli klar med arkitektuppgiften i staden&framtiden innan jag åker på semester..
lääääängtar tills dess för övrigt.
+ Lifehouse - Anchor. bästa texten.

tisdag

haha, har kommit på att jag är typ sämst på att köra bil? tur att man redan har körkortet iallafall.

tisdag

har inte rökt sen i lördags. go me.

tisdag

SÅ SKÖNT! känns som ett helt berg har lyfts från mina axlar.
+ att jag har fått tillbaks aptiten. tjockis here i come. heheh.

måndag

ok, whatever. gay.

söndag

orkar inte. orkar inte. orkar inte. orkar inte. orkar inte. orkar inte.

söndag

cphora.

söndag

is this all of me
is there nothing more of me than this
i would rather be
one of the faces that you'll miss

no
do you care
well i don't know
no
i'm struggling not to let go
won't you lift me up
lift me up or else i'll never stop
don't you leave me alone
i've been through hell now show me heaven
i'm losing
all of the time

yeah i'm losing
i'm losing
please change my mind
yeah i'm losing
i'm losing
this is all of me
there's nothing more of me than this
i can not be
the well adjusted show me heaven
i'm losing
all of the time
yeah i'm losing
and i've been through this
as long as i remember my life
i'm losing

söndag

look where we are, falling apart ..

söndag

säg inte så

gör inte så

du menar ingenting med det ändå

lördag

everything's gonna be alright.

lördag

lördag, facken lördag.

fredag

omg, däcka nu. checkar outfit imorgon. palalallala.

fredag

såent airhead. pallar inte bry mig? saker går som det går.

fredag

något fucked och sånt. lev med det.

fredag

everything is what it is.

fredag

image10
'cause she's my girl.

fredag

segt internet, som fan.

fredag

mitt hår är en cphora och jag älskar kaffe latte.

fredag

äckli.
sticker till lund nu, baj.

fredag

att göra:
- talanalys (som skulle varit inlämnad förra fredagen? eheh)
- baka muffins till jny strm, för hon fyller år på måndag, och jag har lovat..


fredag

imorgon är det lörrrrrrrdag & takida! peppis.

fredag

vad fan ska man ha på sig imorgon då? äckel.

fredag

bästibästibästibäst. yes.

fredag

döden dö fagott!
ja, jag har druckit kaffe idag. i admit it! OK!

fredag

mitt hår är en CPHORA OCH KAN DÖDÖDÖDÖD.
fast det är fint, men det vill inte som jag vill. die </3

fredag

fucking freitag.
sticker till lund om typ en timme. pizza<3

torsdag

emma du är ett sånt jäävla airhead. dra åt pepparn, will ya.


torsdag

omg, airhead.

torsdag

fast fikan med louise var fett jävla trevlig och ovärderlig och sånt. kvalletid ftw, i've missed you babe!

torsdag

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
jag missade det.
JAG FUCKING MISSADE DET.

torsdag

skins
ja idag är det torsdag, och ni vet vad det betyder! (?)

torsdag

it takes a fucking fool to remain sane.

torsdag

i don't give a toss?

torsdag

nu blonderas kalufsen.
blondes have more fun?

torsdag

druckit sjukt mkt kaffe (som vanligt).
och mina naglar bråkar med mig. cunts!