fredag

en lång jävla vecka är över, en har kännts som tre. bara en kvar nu. så himla gött.

helgen invigdes med fika i stan med lyiz :) som sagt, midsommar känns som om det är typ två månader sen. eheh. men det var skönt att träffas, snacka skit&softa. reflektera över midsommar. saknar att träffas och snacka skit och så vidare :)

jävla sommar, det är inte sommar. det är höst, sen är det höst igen.

vill till väla eller familia i helgen, men är lite tveksam till att spendera pengar. får se hur det blir. blir väl inget som vanligt. hm.

får se sen om jag får mer jobb när jag är klar på stjärnan, på ett sätt vill jag jobba mer och tjäna pengar, men på ett annat så vill jag vara ledig och ta itu med körkortet. får se hur jag gör, och hur det blir.

nästa helg blir det förhoppningsvis utgång. :)

är trött nu, slitsam vecka, och innan det niccokick helg. men midsommar var najs, bästa folket.
är antagligen jobbveckans&trötthetens fel att jag känner mig off just nu. men som vanligt tänker jag för mycket.

äh. ska softa nu. softa vidare.

bye