torsdag

ledig dag. det är väl soft. behöver väl plugga.
men wtf är trött.
trött på sånt här och all skit va.
trött på att göra saker som inte blir uppskattade.
fuck er.
this is me myself and i.
vill ni nåt visa det för fan.
tror ni jag kan läsa er som en fucking bok eller vadå.
nejnejnej inte sån skit tack.

såg en asnajs film igår på röda kvarn.
så jävla bra.

vet inte om jag ska palla gå på körskolan idag.
det är första gången som bothers mig.
orka komma dit själv och inte veta var man ska gå och sånt.
men får ju göra det nån gång.

lönt att nämna men jag känner för att ha skoj.
kul. sjov. det var ett tag sen jao.
men fuck det, det är väl såhär det ska vara nu.

inte för att jag tror att någon läser min blogg.

nu ska jag gå en runda eller softa eller nåt.
ha det inte bra.
hoppas du går ihjäl dig fan.

torsdag

P A L L A.



"aaaaa jag bara flippar, jag älskar allt och livet och allt sånt där"


everything you do makes me wanna die.
every choice i make, makes me wanna cry.


onsdag

när man vet att man är ful och sär, är det skönt att veta att man kan koppla av med sånt här

lördag

i don't wanna fake a smile
and say everything is fine
but everything you do
makes me wanna die

and it's not easy to pretend
not to care about a thing
and i really don't know
what to do right now
if only i could stop thinking
that's all i am doing wrong