torsdag

vet inte varför jag försöker, känns ganska lönlöst ibland,
och jag känner mig såhär liten: .
okej visst, jag är bara avundsjuk, men är det så konstigt?
känns som jag förlorat min bästa vän, och ingen vet hur ont det gör.
så det är väl därför jag fortsätter försöka? för att jag vill ha min bästa vän tillbaks.
helt enkelt.

måndag

trying to forget about you, but i can't

lördag

will i see you in heaven?

måndag

i just want to get away
go somewhere else i want to go
fuck the system
have some fun
try my luck and see where all this is coming from
tired of the world today
all the musts
the things you can't say
what you can't think
what you can't do
so tired and fucked up of you
living every day as the other
doing like everybody else
following the system
following the same line
what can't kill you can't hurt you
come on man
let's do something we can't do
fucking our minds up
drinking too much stuff
this is right this is wrong
all the tabus and can't do's
all the things a normal kid should do
rather be abnormal
and fucked up
happy with my life, been taking the chances
than doing the same every day every week
not being satisfied, not being complete

söndag

& with every kiss & every hug, you make me fall in love..

lördag

Dagens vaknande: kvart över nio
Dagens låt: britney spears - piece of me
Dagens dusch: efter träning
Dagens kläder: nya jeansen (sjukt sköna), svart "tshirt", mörkblå kofta, ljusblå sjal
Dagens frisyr: ofixad och slarvigt uppsatt
Dagens smink: foundation
Dagens att göra: städa (check)
Dagens vill ha: allt! (och dig)
Dagens saknad: saknar allt och alla alltid, så yeah pick and choose (och dig)
Dagens tråkigaste: dagen gick för fort
Dagens finaste: du
Dagens måste: träningen
Dagens dricka: cult shaker (redbullvodka på flaska)
Dagens köp: att göra själv-croissanter, haha?
Dagens kärlek: ölhatten
Dagens mående: niiiiiiiiiice

fredag

emma är tillbaka, och emma är här för att stanna!!!!!!! /emz the bitch

torsdag

och varför palla när ingen annan ser

varför vara snygg när man kan vara ful och sär

smal som tjock du kan vara sär ändå

det handlar om vad du gör av din tid

om du vill slösa fem hundra åratal på att göra dig snygg

eller vara dig själv och bli ännu snyggare


ondsdag

...how about I'll be nothing, nothing at all to you

måndag

124/130, hueheueu. för en gång skull är jag ganska nöjd. men jag har väl inget annat val? haha. palla skolan :)

söndag

Du gør mig smadder lykkelig

söndag

tar inte vad du säger på för stort allvar.. jag kan leva utan besvikelse.

lördag

there must be more to this...


lördag

baby you got me obsessed

fredag

jeg er din rachel, du er min ross

fredag

sjukt sur nu, sjukt JÄVLA SUR. jävla fittor.

torsdag

ja... ha? vad fan är problemet nu då? orka!

tisdag

I'm just a girl with the ability to drive a man crazy

måndag

jaha, så när man äntligen tog lite initiativ, så sket det sig? ja men det känns ju bra. verkligen.

söndag

it's all just a waste of breath.
det lönar sig inte att vara ledsen, sur, arg eller irriterad över nåt.
man kan inte styra det ändå, och hur man än är så gör det ingen skillnad.
det är som det är, och man får hantera det utefter det.
dagens ahaupplevelse.

söndag

jag har kommit på, att egentligen bryr jag mig inte så mycket om dig.
ganska lite faktiskt.
jag är mer kär i kärleken än jag var i dig.
och nu är jag redo att säga att jag inte bryr mig.
för jag tjänar inget på att bry mig, it's just a waste of breath.
och jag orkar inte ens hata dig. du är bara för patetisk, till och med för mig.

lördag

vadfan ska alla vara så jävla elaka för?
tror du verkligen att jag är så jävla kall och inte bryr mig?
du är fan sjuk.

lördag

Svensk sommar tinar frusna själar och stackars satar som du och jag
som tror och hoppas och tänker att nu så nu är det väl
Äntligen våran tur att träffa nån som behandlar oss väl
kyss mig ömt och brutalt sover sked håller hårt både morgon och kväll
Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar
Och om dom bara gav oss chansen
- Lasse Lindh

lördag

att strö salt i såren