fredag

"merrily, merrily, merrily, life is but a dream..."

fredag

you're full of shit, right?
just like everybody else...

torsdag

jag orkar inte sakna dig mer. jag blir arg på mig själv för jag vet att jag saknar dig, men inte borde. jag är nästan övertygad om att jag aldrig kommer att få se dig igen. träffa dig. prata med dig. du fattar inte vad du gjort med mig. jag blir en bättre människa med dig. jag kan vara hela mig, och inte bara bitar av mig själv. jag tror att en liten del av mig alltid kommer sakna dig, jag vet inte riktigt varför. kanske för att du bara frestade, bara gav mig smakbitar av hur det kunde ha varit, men aldrig blev. att jag aldrig riktigt fick uppleva och känna att du verkligen var min. men jag fattar inte. förstår inte vad exakt det är du gjort, du lämnde ju henne för mig, betyder det ingenting?
även om jag har slutat räkna dagar så är det lätt att veta, eftersom det var nyår. så imorgon är det två månader. men det gör inte lika ont att inse det denna gången, som det var vid en månads sträcket. det är inte lika smärtsamt längre. och det är skönt. men ibland värker mitt hjärta något otroligt, jag hoppas du vet det. jag hoppas du vet vad du gjort. jag hoppas att det, vad det än är, är värt det. du vet hur mycket jag tyckte om dig, och jag trodde det var ömsesidigt. jag skulle aldrig ha litat på dig.


måndag

somewhere in this darkness there's a light that i can't find

söndag

jag känner mig som en fjärt i rymden. jag tror jag håller på att bli knäpp.


söndag

i wish i could fucking erase you.

söndag

you're just like a pill
instead of making me better
you keep making me ill

tisdag

jag har iallafall slutat räkna dagarna nu

söndag

tror jag trivs att vara ensam på nån vänster
bra eller dåligt, vet icke
men jag gör gärna mig själv till martyr
(=bad)

söndag

my high hopes has gotten me here
and i keep making the same mistakes
don't i ever learn?

söndag

..and you told me you wanted to eat up my sadness..

söndag

you're sweet as sugar, and i want candy

söndag

i've come to realise that there's no such thing as winning you back

lördag

seems like i've got nothing else to lose

torsdag

ont i halsen. förkylningen påväg tillbaks?

onsdag

so sick of lovesongs
so tired of tears
so done with wishing
you were still here


tisdag

ligger här med ett par graders feber och läser 45sidiga utdraget som är litteraturläxa till imorgon, skojigt värre.

tisdag

i'll never let you down
even if i could
i'd give up anything
if only for your good

tisdag

i guess life is short and i really should forget you

tisdag

det är alltid mitt fel. varje gång. hela tiden. just blame it on me and get it over with.

måndag

vet du om att du är ett jävla rövhål? nu vet du.

söndag

"ödet gör ju typ som det vill."

lördag

baby you make me smile

lördag

And it hurts all the time when you don't return my calls
And you haven't got the time to remember how it was

lördag

nobody gets me like you

All that it takes, one more chance
Don't let our last kiss be our last
Give me tonight, and I'll show you