i wanna be a rockstar

min pappa påpekade igår att jag inte borde ha flyttat hemifrån. precis som om jag är en omogen oansvarig liten skit? not. jag hade kunnat flyttat hemifrån när jag var 16 utan att det hade rört mig i ryggen. hade säkerligen bara gjort mig gott. hade fått lära mig gå upp i tid dessutom. jag är verkligen ingen morgonmänniska, men jag önska att jag vore en. iallafall var jag rätt bortskämd när jag bodde hemma även om mamma alltid tjatade om att jag och min syster borde hjälpa till mer (mest jag), för nu när hon och min syster bor själva så är det bara gullegull och mamma jobbar och tjänar pengar och lagar mat och diskar och tvättar. och min syster? vet inte hur varken diskmaskin eller tvättmaskin funkar, gullar med sin hamster 24/7 och stannar hemma från skolan så fort hon har en fis på tvären. 'nuff said, jag älskar min syster. men hon är en bortskämd liten skit. så yes, jag klarar av att bo med min man. fastän vi är lata. men det har inget med mognad och oansvarighet att göra. vi har en fucking katt och femton fiskar, hello?!
anyway, skulle bara rapportera att jag har betalt räkningar nu, och ska ut och shoppa. ska finkamma alla jävla butiker till jag hittar den perfekta klänningen för min bleka kropp.
annat som ska fixas;
x minst tre par strumpbyxor
x värktabletter
x doppresent
och sen får vi se, kanske hittar nån rea som jag kan vältra min knapra plånbok med. i'm a shopoholic, men utan en fet plånbok, och det stör mig! men jag ska bli rik när jag blir stor, så enough said.


Kommentarer

Comment bitches!

Namn:
Jag kommer tillbax.

E-mail:

URL:

Min mening:

Trackback