lördag

image12
jag vill att du ska veta, hur glad jag är över att du är min bästa vän. jag vet att du finns där om det är något jag behöver prata om eller när allt bara känns helt fel. det är så skönt att veta att du finns, och att du ställer upp när det gäller. vi har känt varandra i vad är det 2 år? det har gått så fort, och det känns som vi känt varandra mycket längre. fastän vi är rätt olika varandra, har olika förutsättningar och förflutna, så känns det på nåt sätt som att vi är ganska lika. hur det kommer sig vet jag inte. men jag vet att du är mina bästa vän, och att jag kan lita på dig till 100%. med risk för att låta cheesy, så vill jag att du ska veta att du betyder mycket för mig. <3

Kommentarer
Postat av: louise

DU ÄR EN ÄNGEL EMZ, VET DU DET?
BEZT FRIENDS ALWAYS :)


Comment bitches!

Namn:
Jag kommer tillbax.

E-mail:

URL:

Min mening:

Trackback