måndag

..and i want you to care.


kanske är det så, att ibland känns det bra att känna och ibland känns det dåligt. don't feel just live. men det är svårt. i bra situationer vill man känna, i de flesta dåliga vill man inte känna. det går liksom inte att avgöra.
jag stör mig väldigt lätt på självcentrerade människor just nu. mest av det faktum att de bara ser till sig själva, att de mår dåligt eller att de inte kan prestera så bra som de vill. jag stör mig inte på dem för hur de är som personer. jag vet att det är fel av mig, men jag kan inte hjälpa det.
jag vet hur det känns att inte må bra ju, och det som stör mig är att personen/personerna i fråga inte verkar vilja ta sig upp. perioder då allt inte står rätt till har för mig varit korta stunder då jag kännt ånger och tvivel. därför stör jag mig att det inte är så för dem. för det är ju därför jag stör mig, jag vill att de ska må bra igen. men det verkar inte som om de vill det. och det gör det hela svårare.
nu vill jag inte att någon ska ta illa upp, jag kanske bara vill få någon att öppna ögon, att se vad påfrestande det är för omgivningen. en reflektion från fjärran.


jag vet inte vad det är just nu, men jag vill ha sommar. jag saknar sommartider, resor, vänner. det är inte lätt. därför vet jag inte heller vad det är. för jag mår utomordentligt bra. jag är glad. men samtidigt fylls jag av en längtan och en saknad som inte går att bota. det jag saknar kommer inte komma tillbaks. det är känslor som ligger i det förgångna. därför försöker jag fokusera på här och nu, på morgondagen, och jag hoppas att jag en dag kommer sakna dessa med.





Tvillingarna 21. maj - 20. juni
Du kan, antingen på grund av arbetspress eller spekulationer, komma till att verka lite kylig gentemot din omgivning.


förlåt. the people who are closest to you are the people you're most afraid of losing, and i guess that's what i've been.

Kommentarer

Comment bitches!

Namn:
Jag kommer tillbax.

E-mail:

URL:

Min mening:

Trackback