måndag

i need something to rely on
jag är så jävla trött på att det alltid ska bli såhär? jag är så trött på mig själv, och på folk som utnyttjar min sårbarhet.
denna gången blev det bara FÖR mycket. och jag tänker inte lämna det förrän jag fått säga några väl valda till dig.
det är lika bra att du tar tag i det nu, att du tar mod till dig och träffar mig, för det kommer du få göra förr eller senare ändå. du hade mage att lura mig, att leka med mina känslor, att träffa mig och ljuga mig rakt upp i ansiktet, öga mot öga, men nu har du inte tillräckligt med stake för att träffa mig och prata om skiten? snälla.
för det är just vad detta är, nån jävla skit, som du kokade ihop för att du "inte hade nåt att göra", och du gör det om och om igen? jag har kännt dig i fyra jävla år, och visst, jag hade väldigt lite respekt kvar för dig, men det här tar fan priset.
jag fattar inte hur hon står ut med dig. jag skiter totalt i henne, men du förtjänar fan ingenting.
du kommer inte komma undan med detta. du har satt dig själv i den här skiten och jag tänker inte vila förrän jag vet att du lider lika mycket som jag gör.
du visste hur mycket jag tyckte om dig.

Kommentarer

Comment bitches!

Namn:
Jag kommer tillbax.

E-mail:

URL:

Min mening:

Trackback