she works hard for the money

jag har drabbats av mental stress. jag MÅSTE diska. jag MÅSTE tvätta. jag MÅSTE gå till af och skriva in mig. jag MÅSTE ha ett jobb. MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE. det är därför jag har drabbats av mental stress. jag är mentalt stressad. och jag hatar det. jag behöver varva ner, jag behöver semester. men det är lite mer än en månad kvar till semester så tills dess måste jag försöka varva ner och ta hand om mig själv, annars kollapsar jag. det vet jag, för det har hänt förr.

idag är alltså inte riktigt min dag. det hela späddes på när jag skulle köpa kattmat för ynka 32 kronor, men vad händer? jo kortet funkar inte. eller, inget fel på kortet, men ICA jävla maxi hade ingen kontakt med banken. fuck you, fuck you very much. och eftersom jag inte har visa gick det inte att hon drog det heller. så för att betala kattmaten för dom jävla 32 små kronorna skulle jag vara tvungen att ta ut pengar (!?). jag vill inte ta ut 100 fucking kronor för att betala kattmat för 32 jävla kronor. så jag sa nej tack och gick ut till min bil och körde hem. fuck you very much, ica fucking maxi.

och dessutom känns det som att min bil trillar sönder bit för bit, och snart kommer att kollapsa big time. dags för skroten, med andra ord.

och som chokladsåsen på det feta glassberget så har jag mv. happy-fucking-dee.

nu ska b&j försöka rädda min dag.

adios.

Kommentarer

Comment bitches!

Namn:
Jag kommer tillbax.

E-mail:

URL:

Min mening:

Trackback